14. kesäkuuta 2012

Sitten Kun...

"Sitten kun kasvan isoksi, mä saan tehdä ihan mitä haluun"
"Sitten kun olen opiskellut saan paljon rahaa ja hyvän työpaikan"
"Sitten kun löydän unelmieni kumppanin, rakastan sitä ikuisesti"
"Sitten kun saan lapsia, kasvan itse vastuuntuntoiseksi vanhemmaksi"
"Sitten kun saan omakotitalon, olen onnellinen kodistani"
"Sitten kun tienaan enemmän, on minulla enemmän mahdollisuuksia tehdä kaikkea kivaa"
"Sitten kun opiskelen vielä vähän lisää ja hommaan monta ammattitutkintoa olen viisaampi ja korkeasti koulutettu"
"Sitten kun saan paremman työpaikan, olen tyytyväisempi elämääni."
"Sitten kun ystäväni ymmärtävät ja rakastavat minua enemmän, pystyn myös ottamaan huomioon heidät"
"Sitten kun saan sen ja sen tavaran, olen onnellisempi kuin koskaan"
"Sitten kun lapseni kasvavat isoiksi, elämä helpottaa"
"Sitten kun mieheni oppii rakastamaan minua "oikein", olen onnellinen"
"Sitten kun löydän uuden kumppanin hän osaa rakastaa minua oikein"
"Sitten kun saan uuden hienoimman markkinoille tulleen auton, olen muiden silmissä menestynyt"
"Sitten kun olen eläkkeellä olen maksanut lainani, kerännyt paljon omaisuutta ja onnellinen kun ei tarvitse tehdä mitään"
"Sitten kun makaan kuolinvuoteellani, mietin, mitä kaikkea minusta jää jäljelle. Tavarat. Omaisuus. Sijoitukset. Ym maalliset asiat."
"Sitten kun kuolen omaisuuteni jaetaan ja näin alkaa taas uusi oravanpyörä sukupolvelta toiselle"

Tässä pohdintoja siitä, että mitä meistä ihmisistä lopulta jää jäljelle. Mikä on tärkeää?

Pystymmekö missään vaiheessa elämäämme elämään vain ja ainoastaan tässä hetkessä?

Pystymmekö täysin antautumaan elämäntilanteelle välittämättä tulevaisuudesta?

Tuoko materia onnen? Väliaikaisesti, mutta miten pitkällä tähtäimellä?

Sorrun itsekkin tähän ajattelumalliin, mutta nyt lähiaikoina hyvin paljon on alkanut mietityttämään, mikä on lopulta tärkeintä...

Itselleni hoen jatkuvasti: nyt kun elämäni on täydellisintä aikaa, en voisi olla onnellisempi. Nyt kun olen saanut elämääni näin ihania asioita, aion nauttia niistä! <3

13 kommenttia:

  1. Hyvä Sanna! Totta turiset toveri :) Minä olen ollut tällä viikolla hyvin onnellinen siitä, että saan viettää laatuaikaa Samulin kanssa. Toinen rakkaus kun on siinä iässä, ettei enää ihan niiin hirveesti toi iskän seura kiinnosta ;)

    VastaaPoista
  2. Yks tuttu, en nyt muista kuka, hokee aina: Ei ne puitteet, vaan se sisältö! :) (En kyl silti muuta telttaan, vaikka niin uhosinkin!)

    VastaaPoista
  3. Samoja pohdintoja allekirjoittaneella...on vapauttavaa luopua sitku-elämästä elä juuri nyt tässä hetkessä elämään...ei tarvitse murehtia tulevaa kun nauttii juuri siitä mitä on. Ja mitä vähemmän se perustuu asioiden haluamiseen tai tavoitteluun sen yllättyneempi on runsaudesta joka lankeaa kuin automaattisesti osaksesi. "Sinulla on jo kaikki maailman runsaus. Sinun ei tarvitse suorittaa kärsimystyötä ansaitaksesi hyvää. Olet täydelllisen rakkauden ja runsauden ympäröimä. Avaudu vastaanottamaan elämän runsautta" helppoa kuin mikä ;) hih

    VastaaPoista
  4. Hei, koska saadaan nähdä kuvia uudesta kodistasi? Mukavaa juhannusviikkoa!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi,tarkoitatko tämän hetkistä kotia? Uuteen kotiin muutamme kyllä syksyllä,mutta ei vielä tietoa missä tämä koti on :)

    VastaaPoista
  6. Joo tarkoitin uutta kotia ja luulin teidän jo asuvan siellä. Mutta ei se mitään...olisi kiva nähdä kuvia siitä sitten ajallaan, varmasti siitä tulee yhtä persoonallinen ja kodikas kuin tämä nykyinenkin on. Hyvää juhannusaattoa!

    VastaaPoista
  7. Palaatko enää koskaan tänne kertomaan kuulumisiasi, haluaisin niin kovasti jatkaa lukemista!!!

    VastaaPoista
  8. Kyllä varmasti palaan kunhan löydän taas aikaa kirjoitella ja ehkä hieman uudistaa blogia.Maallemuuttaja kun en enää ole :)

    VastaaPoista
  9. Haa, uudistunut ulkoasu! Enteileeköhän se paluutasi, toivottavasti? Anonyymi täällä odottelee kovasti kuulumisiasi.

    VastaaPoista
  10. Hei Nimeni on "Angela" vain haluat jakaa kokemukseni maailman, miten sain rakkautta takaisin ja pelasti minun avioliitto, koska olen todella rakastan mieheni niin paljon, että en voi edes tehdä ilman häntä. Olin naimisissa 15 vuotta mieheni kanssa ja 2kids ja elimme onnellisina kunnes asiat alkoivat saada ruma ja meillä oli tappeluita ja perustelut lähes joka kerta ... se paheni pisteessä, että hän haki avioeroa ... Yritin parhaani, jotta hänet muuttamaan mieli & luonani koska rakastin häntä niin paljon ja ei halua menettää häntä, mutta kaikki ei vain treenata ... hän muutti pois talosta ja silti meni eteenpäin avioeron ... pyysin ja kokeillut kaikkea, mutta silti mikään ei toiminut.Läpimurto tapahtui, kun joku esitteli minulle tämä ihana, suuri loitsu pyörän joka lopulta auttoi minua ... En ole koskaan ollut fani asioita, kuten tämä, mutta juuri päättänyt kokeilla vastahakoisesti syy olin epätoivoinen ja ei ole muuta vaihtoehtoa ... Hän teki erityisen rukouksia ja käytettyjen juuret ja yrtit ... 2 päivän sisällä mieheni soitti minulle ja oli pahoillaan kaikkien emotionaalinen trauma hän maksaa minulle, hän muutti takaisin taloon ja jatkamme elää onnellisina, lapset ovat tyytyväisiä meille. Olen esitteli hänet paljon pareille ongelmia eri puolilla maailmaa, ja heillä on ollut hyviä uutisia ... Juuri ajattelin pitäisi jakaa kokemukseni syy Uskon vahvasti joku siellä tarvitsee sitä ... Voit lähettää hänelle kautta (dr5050spelltemple@gmail.com) Älä anna periksi ihan vielä, erilaiset "Tavallinen" & "ylimääräinen" on "Extra" joten ylimääräistä vaivaa tallentaa avioliitto / suhde, jos se todella kannattaa it.call häntä +2347035091135

    Hän voi myös auttaa sinua ulos seuraavat ongelmat;
    (1), jos haluat ex takaisin
    (2) jos tarvitset lapsi
    (3) Jos haluat edistettävä omassa toimistossa
    (4) jos haluat paranemista kaikenlaista sairaus tai sairauden
    (5) jos haluat naiset / miehet vetää puoleensa sinulle
    (6) Jos haluat olla rikas
    (7) Jos haluat sitoa miehesi / vaimo teidän ikuisesti
    (8), jos tarvitset Herbal hoito
    (9) jos sinulla on aina pahoja unia
    (10) jos haluat Avioero oikeinkirjoituksen
    (11) jos haluat katkaista sukupolvien kurssi
    (12) jos haluat oikeinkirjoituksen saada työtä
    (13) Oletko ollut huijaus ja tarvitset rahasi takaisin?
    (14) jos haluat liiketoimintaa hurmaa saada lisää asiakkaita ja paljon muuta
    Ota häntä sähköpostitse; dr5050spelltemple@gmail.com
    WHATEVER ONGELMA ON,,, KOSKE henkinen voima ja sinut onnellinen jälleen.

    VastaaPoista
  11. Hei kaikille, tämä vuosi on minulle niin hyvä. Olen Aila Korhonen Etelä-Suomen Hämeenlinnasta, olen ollut naimisissa 6 vuotta ilman itkevää vauvaa avioliittokodissani, mikä sai mieheni erottamaan minut. Tämän vuoden alussa näin todistuksen tohtori Odiasta siitä, kuinka hän on auttanut naisia palauttamaan kadonneen rakkauden ja raskauttamaan heitä, joten otin yhteyttä häneen ja sanon nyt mielelläni, että tohtori Odia auttoi minua tuomaan mieheni takaisin hänen ihmeellisillä voimillaan ja auttoi minua raskaaksi miehelleni. Olen nyt 8 kuukautta raskaana poikavauvan kanssa. Olen kutsunut suurta juhlaa, olen niin onnellinen, että siksi kirjoitin tämän todistuksen kertoakseni kaikille täällä Odia hyvästä työstä. Voit ottaa yhteyttä häneen nyt, jos avioliitossa on ongelmia, hän voi auttaa sinua aivan kuten hän oli tehnyt minulle. Alla on yksityiskohdat, joita käytin ottaessani yhteyttä Odiaan. Sähköposti: odiasolutioncenter@gmail.com WhatsApp: +2348107381533

    VastaaPoista
  12. Nimeni on Anna Yhdysvalloista, rakastajani on palannut tohtori Ehimenin suurella avulla. Hän auttoi minua saamaan loitsun, joka toi hänet takaisin sylilleni vain kahdessa päivässä. Rakastajani jätti minulle virallisen ilmoituksen, ja nyt hän on palannut, haluan vielä kerran kiittää tohtori Ehimeniä hänen upeasta loitsustaan, olen nyt onnellinen nainen. Voit ottaa yhteyttä Whatsappin suurempaan oikeinkirjoittajaan soittamalla numeroon +1 (260) 218-3592 tai sähköpostitse osoitteeseen drehimen710@gmail.com

    VastaaPoista
  13. En tiedä miten aloittaa minussa tällä hetkellä olevalla jännityksellä ja onnella, sillä tässä vaiheessa tunnen olevani onnellisin nainen koko maailmassa, koska iloni on palautunut. Viime vuoden alussa minulla oli sydänsuru, elämäni rakkaus, jota rakastan ja vaalin niin paljon elämälläni, ja olemme seurustelleet 6 vuotta ja viime vuoden alussa hän päätti lopettaa suhteen tuntemattomasta syystä, johon hän ei voinut. älä anna minulle parempaa syytä siihen. Olin järkyttynyt ja tunsin tekeväni itsemurhan, jota minulla oli onni, mutta en tehnyt. 4 päivää sitten olin salissa, kun joku puhui rakkausloitsusta ja kuinka hän sai rakastajansa takaisin sillä, joten kuullessani tämän olin kiinnostunut ja kysyin häneltä siitä ja hän yhdisti minut suureen tohtori Okpaan, joka on syy miksi minä Olen onnellinen tänään tuomalla mieheni, rakkaani, aarteeni takaisin minulle 24 tunnin sisällä. Luulin näkeväni unta, tohtori Okpa yllätti minut tuomalla rakastajani takaisin luokseni ja tekemällä minut onnelliseksi. Olen kiitollinen Suurelle Tohtori Okpalle ja olen ylpeä saadessani kertoa maailmalle hänestä, koska hän on auttaja ja palautti elämäniloni. Voit ottaa yhteyttä tohtori Okpaan saadaksesi apua soittamalla, whatsappilla +27653527813 tai sähköpostitse: okpatempleofsolution@gmail.com

    Nimeni: Janelle
    Maa: USA

    VastaaPoista