18. heinäkuuta 2011

Kesäistä menoa ja juhlintaa.

Taas tulin hieman pistäytymään ja tälläkin kertaa vaan kuvien merkeissä, ei multa löydy nyt mitään sanottavaa tähän aikaan yöstä :)





 Remppamiehet tauolla.
 Puutarhaletku on ollut kesän hitti.
 Minun pieni kummityttöni.
 Ihanat,mahtavat,rakkaat ystäväni järjestivät mulle ylläri-vauvakutsut. Toivat mukanaan niin paljon ruokaa, ettei paljon muuta kerettykkään tekemään kun syömään. :)
 Mä keskityn, siksi näin tuima ilme!
 Seuraavana päivänä pojat oli vähän kiukkusia kun tulivat kotiin...
 Tyhmä äiti!
 Kummityttöni synttäreillä pojat kävivät ämpäreissä uimassa. Molemmilla omat tyylinsä...
 "aurinkokin paistaa,vaikkei sitä näy"
 Heittivät sitten mustikat terassille ja söivät niitä ilman käsiä lattialta.
 Maisemaa yöllä.Mulla on taas joku nukkumattomuus-kausi,en malta iltasin mennä nukkumaan millään enkä oikein saa untakaan.Oiskohan joku loppuraskauden vaiva tai täysikuu...
 Lauantaina oltiin häissä,pojat kirkon pihalla.
 Se hetki kun istuttiin.
 Sunnuntaina oli rakkaan Lennin 3-vuotis synttärit. Heti aamusta sai avata paketin ja sekös hymyilytti pientä herraa :)
 Tässä 3-vuotiaan uusin menopeli.
 Sitähän sitten testailtiin ja pikkuveli näyttäisi vähän siltä, et hänkin haluaisi.
 Nyt voidaan opetella myös kitaran soittoa.
 Mä yritin ottaa pöydästä kuvan, ennen kun joku meni sitä jo sörkkimään, mut en kerennyt saamaan kuvaa kun puolikkaasta pöydästä :)
Tässä nyt tämä mestariteos! Lenni toivoi Hello-Kitty kakkua ja mä tein siitä tämmösen "poika-version" :)


Illalla pulahdettiin vielä läheisessä järvessä.

3 kommenttia: