30. maaliskuuta 2011

Syntymäpäivä!

Tänään vanhenin taas vuodella, eikä tunnu missään!  Mä oon luultavasti semmoinen ikinuori, mut ehkä se on just se elämän suola, et muistaa oman sisäisen lapsensa. 
Meidän perheessä ei "aikuisia" enää pahemmin juhlita. Toivotetaan vaan hyvää synttäriä puhelimitse. Musta se on aika pyllystä. Mä päätin, et tästä eteenpäin mun synttäreitä juhlitaan edes pienimuotosesti. Vaikka vaan kahvilla ja pullalla. Onhan lastenkin tärkeetä oppia se, et äitiä juhlitaan ja äiti on yhtä tärkeä, kuin kuka tahansa muukin perheenjäsen. Mulle tärkeintä ei ole lahjat, vaan se, että muistetaan ja saa yhden päivän vuodesta tuntea itsensä "erityisasemassa" olevaksi. Se pieni sisäinen lapsi hyppii ilosta, kun muut laulavat Paljon onnea ja saa vielä tämänkin ikäisenä puhaltaa kakusta kynttilän! :) (huom vain yhden, koska kynttilöitä ei edes löydy tästä taloudesta niiiiiin paljon kun tänään oltais tarvittu!)




Mulla oli tänään ihana syntymäpäivä kera rakkaiden ihmisten! Kiitos kaikille ihanille <3


Lapset oli askarrellut ihania kortteja ja mieltä lämmitti kyllä kovasti myös tämä raskausajan hieronta-lahjakortti.








Kevään ensimmäiset narsissit.



2 kommenttia:

  1. Oikea asenne! Me voidaan perjantainakin puhallella vielä kynttilöitä :) Mulla oli ne 23 kynttilää ja sain monta laulua ja olin erityinen- Parasta! :) <3

    VastaaPoista
  2. Tai toiset ei edes soita...Kamalaa! Miten mä voin unohtaa,,,,saat sata synttärihalia sit lauantaina (:

    VastaaPoista