4. toukokuuta 2011

Autokauppoja ja ostomaniaa.

No nyt on sitten käyty autokaupassa. Ja tää oli tässä vaiheessa vähän pakollinen hankinta, et päästään koko perhe mukavasti eteenpäin liikkumaan. Mä en oo ikinä oikein ymmärtänyt sen päälle, et otetaan hillittömät autolainat ja sit kurvaillaan tuolla kun jotkut porvarit. Mut ehkä mä nyt ymmärrän ainakin sen puolen asiasta, et kun on kolme pientä lasta, niin on pakko olla sellanen auto millä pääsee turvallisesti kulkemaan paikasta toiseen. Ja niin,toki mä oon ihan onnellinen myös tosta ilmastoinnista ajatellen ensi kesää! :)


Tuolta näkee meidän uuden auton: http://www.nettiauto.com/peugeot/307/3943242
Ei otettu sitä vielä tänään mukaan, kun lupasivat vielä siivota sen ja pistää viimesen päälle kuntoon. Mut, aika kivaa,en oo ikinä ajanut vissiin noin uudella autolla! :)


No sitte me käytiin myös vähän Kärkkäisellä Lahdessa kun oltiin. Ja mua ei ois pitäny päästää koko kauppaan. Iski sellanen ostomania, et oksat pois. Mä oisin voinu ostaa sieltä KAIKEN! Vaikka mitään en oikeastaan tarvinnut, niin tuli taas se tunne:pakko saada toi mulle nyt heti! Ehkä mä joskus opin pois tästä materialisesta puolestani. :)


Tässä taulussa oli mun mielestä aika osuva teksti.




Ihania pilkullisia kehyksiä.




Täytyy pikkuhiljaa alkaa sisustaa pihasaunaakin.




Jättiläiskello!En vielä tiedä mihin mä tän laitan, mut mun oli vaan pakko saada se!Ja monet aina valittaa sitä kun meillä ei ole kelloa, no nyt on! :)




Tää kertoo siitä miten hyvin erilainen tyyli mulla ja mun miehellä on. Hän halusi ostaa itselleen tämmöisiä juoman viilentäjä-asioita.






Ainiin,mä pilasin eilen mun hiukset! Sain jonkun kuningas-idean, et teenpä värinpoiston, et saan astetta vaaleemman punasen sävyn näin kesää kohden. No eipä taas menny ihan suunnitelmien mukaan. Tukkani on nyt kirkuvan oranssi! Mä oon kulkenu koko päivän huivi päässä... Rakas siskoni joka on siis kampaaja ei pystynyt enää kommentoimaan muuta kun "nyt sulla on ainakin astetta vaaleempi tukka" :D Ja Lenni sanoi aamulla että äiti näyttää ihan Peppi-Pitkätossulta! No, tuolla odottaa nyt pari pakettia Hennaa, et täytyypä yrittää värjätä nää mahdollisimman nopeesti niin että kehtaa ihmisten ilmoilla liikkua.


Hyvinkin oranssi tukka.

2 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia oot tehnyt. Mulla ois hirveä hinku ostoksille kun täälläpäin päin on pari uuttaa kauppaa avattu niin pitäää päästä. Mutta onneks tili on nollilla niin ei tarvii lähteä mihinkään! =/
    Mukavaa torstai-iltaa sulle!

    VastaaPoista
  2. No valitettavasti mullakaan ei ois periaatteessa ollut varaa paljoa törsäillä, mut sit eletään loppukuu vaikka makaroonilla, välillä on pakko saada jotain kivaa. :)

    VastaaPoista