6. toukokuuta 2011

Rakkaat retrovaunumme.

Mä ostin Lennin odotusaikana aivan superihanat retrovaunut. Ne on vuodelta -79? Kun muutettiin tänne, niin löydettiin tuolta ulkorakennuksesta toiset saman tyyppiset ja mä vähän niinku ihastuin niihin enemmän. Nyt näistä toisista pitäis päästä eroon. Jos joku kiinnostuu tai tietää jonkun joka olis kiinnostunut, niin ottakaapa yhteyttä: sannaaronen@hotmail.com.
Tässä muutama kuva ihanuuksista:











Vaunut ovat mielestäni ikäänsä nähden hyvässä kunnossa, ruostetta ei juurikaan ole. Toki ajan tuomaa kulumaa löytyy. Nämä ovat Järvenpään Terveyskeskuksen vanhat vaunut ja kuomun sisäpuolella lukeekin Järvenpään Terveyskeskus, mutta ei sitä käytössä huomaa, vaan jos kurkistelee kuomun alle. Jalkapeitto on tehty jälkikäteen, se on vähän eri kangasta kun vaunut, mutta ei sitä välttämättä edes tarvitse. Retronallukat lähtisi myös vaunujen mukana. 


Tänään ollaan fiilistelty aurinkoa ja ulkoiltiinkin melkein KOKO PÄIVÄ! :)

Kaivurimies!

Turvonneet jalkaparat.


Kaivurimies pissasi housuun, sit oltiin ilman.


Tukka on yhtä oranssi kun Lennin paita, mut kyllä tähän alkaa jo silmä tottumaan :)


Onni juoksee kameraa pakoon tai sit se irvistelee!





















5 kommenttia:

  1. sehän on kivan värinen:) räikeempi kun sulla aikasemmin ollut mutta ihanan kesäinen:) kyllä mulle kelpaisi;)

    VastaaPoista
  2. Ihana toi väri ! Sähän halusit kirkkaamman ja toi on upea (: Mä ostaisin heti noi vaunut jos olis joku niihin laittaa...tai voisinhan mä ulkoiluttaa niissä mun nukkeja kuka sanoo että pitäis olla oikea vauva? Voi pojat! Mulla on huutava ikävä huomenna nähdään MUISKIS!

    VastaaPoista
  3. Oi ihanat vaunut, paljon kivemman näköset kun jotkut uudet briot! :)
    Tukka on ihanan värinen, näin kesään sopii tosi hyvin!

    VastaaPoista
  4. Kyllä alkaa pikkuhiljaa jo tottumaan tähän tukan väriin, oikeastaan sillä on suorastaan piristävä vaikutus! :)
    Maci,sä voit ihan hyvin työnnellä sun nukkejas näissä vaunuissa, sovitaan vaan hyvä hinta niin nää on sun ;)

    VastaaPoista